Menu Luk

Instagram annoncering

34% af den danske befolkning er på Instagram.

Fordelingen er omtrent 250.000 aktive danske profiler og 350.000 private forbruger.

Instagram er ejet af Facebook, hvilket betyder at Instagram bruger samme effektive annonceringsværktøjer som Facebook. Derfor er arbejdsprocessen den samme som ved Facebook annoncering

Du har mulighed for at vise dine Instagram annoncer som:

  • Stories
  • Billedannoncer
  • Videoannoncer
  • Karruselannoncer
  • Samlingsannoncer
  • Annoncer i Udforsk

Har din virksomhed fysiske produkter, du har f.eks. en webshop eller vil du gerne inspirere brugerne til en bestemt handling, så er Instragram annoncering oplagt for dig.

Mediet er perfekt for de visuelle og kreative virksomheder og anvendes i stor stil i f.eks. modebranchen. Annoncerne kan nemt kombineres med Facebook annoncering, for at ramme målgruppen derinde.

Byg relationer på Instagram.
Skab god relation til dine følger.

Besøgende på Instagram er der for at blive inspireret og opdage ting, de er interesseret i, og det inkluderer indhold fra brands og virksomheder.

Hvis du ny på Instagram, vil jeg anbefale dig at overveje, hvilken historie du vil fortælle på mediet og beslutte dig for et sammenhængende udtryk for din profil og derefter udarbejde opslag i overensstemmelse med den stilart.

Instagram er god til at øge kendskabet til dit produkt eller virksomhed og dele din historie med en yderst engageret målgruppe.

Brug #hashtag på Instagram for at blive opdaget. Det er en god idé at bruge hashtag for at andre folk på mediet kan ser dit billede eller video. På den måde kan brugerne lettere finde frem til dig indenfor et bestemt emne og interesseområde. Derudover kan du fremhæve dit opslag ved at nævne med @, et samarbejde med en anden virksomhed eller influencer. Hvilket gør, at du kommer længere ud med budskabet end dine følger.

Hvis annoncering på Instagram eller Facebook er nyt for dig, så book et møde. Jeg kan hjælpe dig i gang eller varetage opgaven for dig.

Er du grøn i SoMe annoncering? Book i dag og få et gratis uforpligtende onlinemøde.

Prisen er 45 minutter af din tid, hvor du fortæller om dit behov og din virksomhed, og jeg fortæller dig, hvordan jeg kan styrke din online tilstedeværelse.