Menu Luk

Handelsbetingelser hos Echo design

Generelle oplysninger

Echo design
Holbækvej 42F, 1. TV.
4450 Jyderup
CVR nr.: 41683295
Telefon: 20963469
E-mail: kontakt@echodesign.dk

Den korte version

  • Du køber klippekortet, inden vi går i gang.
  • Dit klippekort udløber som anvist på klippekortet efter udstedelsesdato.
  • Ubrugte klip returneres ikke efter udløb.
  • Klippekortet kan ikke overdrages eller sælges til andre.
  • Aflysningsfrist på bookede aftaler er 24 timer.
  • Rådgivning og møder foregår per telefon, chat eller video. Dog kan der aftales personligt møde.
  • Underleverandørers ydelser afregnes ikke på mine klippekort. Her er der tale om annoncekroner til f.eks. Facebook eller Google ect.

Priser

Hos Echo design tages forbehold for eventuelle fejl i de angivne priser. Endvidere forbeholder jeg mig ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Prisregulering vil forekomme d. 1. februar 2021. 

Betaling

Echo design modtager betaling via den fremsendte faktura. 

Alle priser på hjemmesiden er i DKK. Danske kroner og ekskl. moms. Du modtager svar inden for 24 timer og efterfølgende sendes en faktura. Betalingsbetingelser: Netto 8 dage.

Første opgave udføres først, når fakturaen er betalt. Medmindre andet aftales mellem Echo design og kunde.

Levering

Echo design tilstræber at du modtager svar pr. mail eller telefoniske inden for 24 timer, hvilket gør, at du hurtigt kan komme videre med det, du skal have løst. 

Ved køb af ydelse opretter du automatiske et kundelogin. Dette er din kundeportal, hvor du løbende kan se dit forbrug. Jeg opdaterer tidsforbrug efter hver udført opgave og sender besked til dig. Det vil altid være muligt at få et estimeret tidsforbrug inden opgavens igangsættelse. 

Jeg kører ud til kunder efter aftale, primær område er vestsjælland. Pris for udkørsel aftales i forbindelse med faste aftaler på din virksomhedsadresse.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:

  • Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
  • Udførte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført.
  • Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse heraf, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret.
  • Aftaler indgået på offentlig auktion.

Klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.

Link: Klageportal for Nævnenes Hus

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@echodesign.dk