fbpx
Menu Luk

Brug e-mail markedsføring

Markedsføring via e-mails og nyhedsbreve holder også i år 2021.

Mange virksomheder har i dag fået øjnene op for markedsføring på sociale medier og det er fuldstændig korrekt, at det er et godt sted at lægge dine markedsføringspenge. Jeg mener dog, at et miks mellem sociale medier og andre markedsføringstiltag f.eks. e-mail markedsføring vil kunne give dig en bedre effekt for at opnå genlyd i din branche.

E-mail markedsføring også kaldet E-mail marketing kan blive dit magiske værktøj til at bibeholder loyale kunder ved at servere indhold der er målrettet hver enkelt kunde eller favorisere en hel særlig gruppe af kunder.

Jeg kan hjælpe med at planlægge og sætte et automatisk mailflow op, som kan aktivere din målgruppe og formentlig skabe mersalg.

Start din markedsføring via e-mail i dag

Kontakt mig, hvis du vil i gang med at udsende nyhedsbreve til dine kunder.

Lad os tage din virksomhed ud på en rejse og i fællesskab får bygget en strategi for at nå dine kunder bedst muligt.

7 gode grunde

Hvorfor e-mailmarkedsføring stadig virker:

  1. Stort set alle voksne eller unge har en e-mailadresse.
  2. Er dit budskab relevant og giver kunden value for money vil de gerne tilmelde sig til dit nyhedsbrev.
  3. De fleste mennesker tjekker ofte deres e-mail hver dag fordi de er tilgængelige på deres mobil. 
  4. De fleste mennesker åbner stadig nyhedsbreve fordi de selv har tilmeldt sig. Medmindre emnefeltet er dødkedeligt, så forbliver mail ulæst.
  5. Når e-mailen er åbnet skimtes indholdet og derfor er det vigtigt at udarbejde godt indhold som læserne gider at bruge tid på.
  6. Tydelig budskab giver læseren lyst til at klikke sig videre ind på din hjemmeside eller webshop.
  7. Har du gjort dit forarbejde godt er der stor sandsynlighed for at læserne køber eller bestiller hos dig. Læseren er tættere i sin købsbeslutning end dem som blot støder på dit opslag på de sociale medier.

Hvorfor vente? Book i dag og få et gratis uforpligtende onlinemøde.

Prisen er 45 minutter af din tid, hvor du fortæller om dit behov og din virksomhed, og jeg fortæller dig, hvordan jeg kan styrke din online tilstedeværelse.